Otin itseäni niskasta kiinni ja sain vihdoin viimein päivitettyä kotisivut Cool

Oon saanut joulutervehdyksien joukossa kasvateistani kuvia, kiitos teille kaikille niistä! Mä oon sairaan laiska vastaamaan sähköposteihin, mutta siitä voitte olla varmoja, että kaikki kirjeet kasvateista ja muista luetaan. Vastaamisintokaan ei suinkaan johdu siitä etteikö kiinnostaisi mitä meiltä lähteneille koiruille kuuluu vaan siitä, kuten sanottu, et mä olen laiska Nolostunut

No nyt olen kuitenkin päättänyt viettää aktiivisen päivän ja se alkoi tosiaan päivityksillä, nyt sit ku puoni hilaan tästä tuolista ylös olis tarkoitus lähteä Piran kanssa lenkille ja sit kiertää peltoa pikkuporukan kanssa. Siivoamista olis yllin kyllin myös tiedossa, koirat kun ovat päättäneet et jos ei muuten akalla puuhaa riitä niin autetaan sitä vähän repimällä kaikki mahdollinen ja mahdoton paperi mitä pikku suihin saadaan. Ja kait sitä sit tarttis jossain välissä ruokaakin laittaa...

Lasse lähti Munakkaan korjaamaan Pööppeliä ja saas nyt sit nähdä kuinka lujaa sadatetaan ku tullaan takaisin vai onko auto mahdollisesti jo myyty matkan varrella Nauru?! Mersun osto olis kuulemaa mielessä, vaik mä oon kyl vannonut etten ikinä mersun rattiin koske ja voi olla et se pitää edelleen paikkansa vaikka tuohon pihaan ilmestyisikin joku laivan kokoinen S-mersu... No saas kattoo.

Tällaisia tänne Satulaaksoon tänään.